חדר בריחה בחיפה

חדר בריחה בחיפה מאפשר לכם בתור תושבי הצפון להנות מאחד הבילויים הטובים ביותר בלי לנסוע למרחק רב. בעוד שבעבר היינו צריכים לנסוע עד למרכז כדי להנות מחדר בריחה איכותי, כיום אנחנו יכולים להנות מחדר בריחה איכותי שנמצא באזור שלנו. מהו חדר בריחה ולמה מדובר על אחד הבילויים הכי טובים שאתם יכולים להרשות לעצמכם, על כל זה ועוד מיד נספר לכם.

מהן האפשרויות שעומדות לרשותנו בחדר בריחה בחיפה?

חדר בריחה בחיפה מאפשרים לכם להנות ממספר חדרי בריחה בנושאים שונים. החדרים שונים אחד מהשני בצורה מהותית, ובכל אחד מהם תוכלו לחוות חוויה שונה. ישנם חדרים שמתאימים יותר לילדים צעירים, ואילו חדרים אחרים יוכלו להוות אתגר גם למבוגרים ביננו. המטרה של החדרים היא לספק לכם דרך בילוי שקשה לקבל במקומות אחרים.

למה דווקא חדר בריחה בחיפה?

אם אתם שואלים את עצמכם למה ללכת דווקא על חדר בריחה בחיפה ולא על אפשרויות בילוי אחרות, לפניכם שלוש סיבות שהפכו את חדרי הבריחה להיות אחד הבילויים הכי פופולריים בישראל.

  1. בילוי אקטיבי: הסיבה הראשונה בגינה היינו ממליצים לכם ללכת לחדר בריחה בחיפה היא שמדובר על בילוי אקטיבי. בניגוד למסעדה, סרט או הופעה, בחדר בריחה אתם נוטלים חלק פעיל בחוויה, ולא רק צפים מהצד במישהו אחר עושה דברים מעניינים. מדובר על חוויה פעילה, ואנחנו מבטיחים לכם שלרגע אחד לא ישעמם לכם בחדר הבריחה.
  • אתגר אמיתי: אחד היתרונות של חדרי בריחה בחיפה הוא שמדובר על בילוי מאתגר במיוחד. גם אם כבר הייתם במספר רב של חדרי בריחה, אצלנו מדובר על חדרי בריחה מאתגרים במיוחד, כך שצפויה לכם חוויה שתוציא מכם את המיטב. אם העולם של חדרי הבריחה לא מספיק מוכר לכם, תוכלו לבחור באחד מחדרי הבריחה הקלים היותר, אבל גם בו אתם בטוח תהנו.
  • מתאים בכל מזג אוויר: הסיבה האחרונה היא אמנם טכנית, אולם היא חשובה במיוחד כאשר מדברים על מקום כמו חיפה. הקיץ הישראלי עלול להקשות עלינו לבלות בחוץ, כך שאם אתם רוצים להעביר כמה שעות בכיף כדאי למצוא מקום סגור לעשות את זה. חדרי הבריחה נמצאים במקום סגור כך שגם מבחינה זו אתם יכולים להיות רגועים.

 איך בוחרים חדר בריחה?

בבחירה של חדר בריחה יש כמה קריטריונים שצריך לבדוק כדי שהבילוי אכן יהיה משתלם. הדבר הראשון הוא כמובן מספר המשתתפים. לכל חדר בריחה יש מספר משתתפים מינימלי שעבורם ניתן לפתוח את החדר, וכמובן שיש גם מספר משתתפים מקסימלי. שימו לב שמספר המשתתפים המקסימלי הוא נתון חשוב, כיון שאם תגיעו עם יותר משתתפים מהמספר הזה אז חלק מהמשתתפים לא באמת ייקחו חלק בחדר הבריחה, דבר שאנחנו רוצים להימנע ממנו ככל האפשר.

עוד דבר שחשוב לבדוק הוא התאמה מבחינה בטיחותית. ישנם חדרי בריחה שלא מתאימים לנשים בהיריון, חדרי בריחה שאליהם לא ניתן להכניס מי שסובלים מאפילפסיה, וכך לכל חדר בריחה יש את ההגבלות שלו. לפני שאתם סוגרים מול חדר בריחה בדקו שכל המשתתפים בחדר הבריחה יכולים להיכנס אליו מבחינה בטיחותית.

הדבר האחרון הוא לבדוק את הרמה של החדר מבחינת האתגר שהוא מציב למשתתפים. חדר בריחה שמתאים ליום גיבוש לעובדי הייטק, אינו חדר בריחה שמתאים ליום הולדת של ילד קטן. לכל חדר יש את הרמה שלו, והיא אמנם אמורה להיות מאתגרת, אך לא ברמה כזו שתפגום בהנאה של המשתתפים בחדר הבריחה.

מתי מתאים ללכת לחדר בריחה?

אחת השאלות בה אנחנו נתקלים באופן קבוע היא מתי מתאים ללכת לחדר בריחה בחיפה. לשאלה הזו אין תשובה ברורה, ולמעשה חדר בריחה יכול להוות בילוי נהדר בשלל סיטואציות. עם זאת, יש כמה מקרים שבהם הוא מתאים במיוחד.

  1. יום גיבוש לעובדים: אם אתם מחפשים דרך מקורית לגבש את העובדים שלכם, אין דבר טוב יותר מאשר להעמיד אותם בפני אתגר משותף. השגרה היומיומית בעבודה לא תמיד מאפשרת להם להתמודד יחד עם בעיות, וזה בדיוק מה שהם הולכים לעשות בחדר הבריחה. העובדים יצטרכו לעבוד יחד כדי לפתור את המשימות השונות בחדר, וכך תקבלו עובדים מגובשים יותר.
  • מפגש משפחתי יוצא דופן: בתור משפחה אנחנו לא תמיד מוצאים את הזמן להיות יחד, וגם כאשר מוצאים אותו עלולות להיות הסחות דעת שיפריעו לנו. זו בדיוק הסיבה שאנחנו ממליצים לכם ללכת יחד לחדר בריחה. בחדר הבריחה תוכלו להיות יחד כל המשפחה, ללא טלפונים או מסיחי דעת אחרים ולהנות מאתגר משותף שבו לכל אחד יהיה מה לתרום.
  • בילוי זוגי ייחודי: אם אתם מחפשים רעיון לדייט מקורי, חדר בריחה הוא רעיון נהדר. חדר בריחה בחיפה מאפשר לכם להנות מחוויית חדר בריחה זוגי, שבו תוכלו לשניכם לחלוק יחד חוויה משותפת.

מהם המחירים של חדר בריחה?

המחיר של חדרי הבריחה משתנה לפי מספר המשתתפים. עבור חדר בריחה זוגי המחיר יהיה 200 ₪ לכל משתתף. ככל שמספר המשתתפים יהיה גבוה יותר, המחיר הסופי יהיה גבוה יותר, אולם כל משתתף משלם פחות. עבור 7 משתתפים או יותר בחדר הבריחה המחיר הוא 90 ₪ לכל משתתף. חיילים על מדים נהנים מהנחה של 50% וסטודנטים מקבלים הנחה של 10 ש”ח על מחיר הכניסה, ואילו ילדים מתחת לגיל 5 פטורים מתשלום.

לסיכום

חדרי הבריחה של קווסטליין מאפשרים לכם להנות מבילוי איכותי שמתאים לימות הקיץ החמים בלי לנסוע רחוק. לקראת הקיץ כדאי להכיר מקומות בילוי שבהם החום לא מהווה מטרד, וזה בדיוק מה שיש בחדר בריחה בחיפה. בנוסף בקווסטליין ישנו מרחב מוגן, לפרטים נוספים תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון מספר: 054-7275667 או 054-9559535.

תוכן העניינים

הגעה בתאום שעתיים מראש בלבד! יש לתאם שעתיים מראש
טופס: